Wednesday, July 17, 2013

TESTIMONI-TESTIMONI PENGGUNA VITAMIN E SHAKLEE

Inilah antara testimoni-testimoni Pengguna Shaklee. Faz nak share kt kawan-kawan mengenai Testimoni Pengguna Yang mengamalkan Vitamin E ini..


[SUCCESS STORY]
1) Kulit Muka Bertambah 'GLOWING DAN FLAWLESS' dalam masa 2 minggu!!!!



Menurut kisah empunya gambar di atas,sebelum ini kulit mukanya berjerawat terutama di bahagian dahi, ketika PMS (pra haid) dan jerawat yang sukar untuk hilang,memerlukan masa yang lama dan meninggalkan parut.Alhamdulillah,beliau telah mengamalkan Vitamin E Shaklee selama 2 minggu!!! dan dengan izin Allah kini kulit wajahnya nampak 'glowing dan flawless'.. 

[SUCCESS STORY]
2) Hampir sebulan Puan Tomei mengamalkan Vitamin E Shaklee,kini lubang parut jerawat semakin kurang..Alhamdullillah..



Wah,lubang parut jerawat yang dahulunya nampak sangat jelas tetapi kini,kulit wajah Puan Tomei sangat cantik..TERBAIKKLAH..tq Shaklee..itulah kata-kata yang tidak dapat di gambarkan oleh beliau..Hanya mengamalkan Vitamin E Shaklee telah memberi kesan terhadap kulit wajahnya.Faz sangat gembira atas masalah yang di hadapi telah berjaya di atasi... Belum cuba belum tahu kan...Inilah penangan Vitamin E Shaklee..

[SUCCESS STORY]
3) Kulit Kusam dan tidak berseri???

 
 
Testimoni yang ke 3 pula Cik Noor yang mengalami kulit kusam dan tidak berseri.Setelah mengamalkan Vitamin E selama sebulan telah memberi kesan pada wajahnya yang lebih cantik dan bekas jerawat makin hilang.
 
Anda berminat untuk mencuba Vitamin E Shaklee ini??
 
 
Hubungi FAZ,
 
SMS/Whatsapp : 017 6123530
SID :953462
E-mail:fazleena.yahya@gmail.com
 
*COD bagi Cheng,Bukit Rambai, Malim, Hospital Melaka,Jasin dan kawasan sekitar.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...