Monday, July 1, 2013

Pengedar Sah Shaklee di Melaka : Cheng, Bukit Rambai, Malim, Hospital Melaka & Jasin.

Salam perkenalan buat semua yang berkunjung ke blog saya.



Assalamualaikum....
Saya Fazlina :-)
Isteri kepada Faidzy dan mama kepada Aqid.
Boleh panggil Faz atau Kak Faz sahaja.

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee anda di Melaka.

Shaklee ID : 953462 (Nor Fazlina Yahya)

Saya membuat penghantaran secara COD (Cash On Delivery) di kawasan-kawasan berikut : Cheng, Bukit Rambai, Malim, Hospital Melaka, Jasin dan kawasan sekitar.

Saya juga membuat penghantaran ke Seluruh Malaysia melalui POSLAJU, G-DEX dan CITY-LINK.
 




Berminat untuk mendapatkan produk-produk kesihatan dari Shaklee ?

Hubungi saya,

Fazlina Yahya
SID : 953462
SMS/Whatsapp : 017-6123530
E-mail : fazleena.yahya@gmail.com

*COD bagi Cheng, Bukit Rambai, Malim, Hospital Melaka, Jasin dan kawasan sekitar.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...